czwartek, 22 lutego 2018

OOTD/ Sportowa bluza i elegancki płaszcz.



W Lublinie kolejny słoneczny dzień, co mnie bardzo cieszy. Dlatego dzisiaj wiosenna stylizacja. 
Tym razem postawiłam na połączenie ubrań sportowych z eleganckimi. 
Biała bluza z kapturem według mnie super wygląda z eleganckim beżowym płaszczem. 
Sportowo i z klasą !
Do tego czarne botki na szpilce i czarne jeansy z wysokim stanem. 
Kontrastującym dodatkiem do całej stylizacji jest torebka w kolorze czerwieni. 
Jak Wam się podoba takie zestawienie? Wy też lubicie łączyć ubrania sportowe z eleganckimi? Czy jednak albo jedno albo drugie? 











Płaszcz: Loavies
Bluza: H&M
Torebka: Tous
Spodnie: Zara
Buty; Deezee
Okulary: H&M

3 komentarze:

  1. Dziekuje Bardzo ❤️ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg, mojej osobistej oceny zestawienia sportu z elegancją jest jak najbardziej na miejscu, nie można doprowadzić do dysonansu między tymi dwoma stanami. Umiar i stonowanie w tym wypadku biorą górę co jest świetnym zestawieniem :-)

    Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie damo zdanie :) razem świetnie sie komponują

      Usuń